صفحة 12 من 12 الأولىالأولى ... 2101112
النتائج 111 إلى 116 من 116

الموضوع: بيان رئاسة الجمهورية وتنحي مبارك وتفويض القيادة العسكرية

Pharma Student

انا اسفه يا اميرا ....انتي زعلتي ولا ايه

انا بس بتنرفز لما اسمع اي اشاعه عن الراجل دا

انا مش عاوزاه يتهان اكتر من كدا بس لاااااااااااااازم الحق يرجع لأصحابه

وانا هعمل موضوع الوقتي فيه اللي حصل عشان الخطاب دا يطلع بالشكل دا

Super Moderator

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yojeena مشاهدة المشاركة
    انا اسفه يا اميرا ....انتي زعلتي ولا ايه
    لا والله العظيم مزعلتش يا يوجينا
    وانا اقدر ازعل منك برضو
    ربنا يكرمك يا يوجيـــنا

لا انا فعلا قريت خبر انه في غيبوبه ...

ربنا يشفيه ويشفي كل مريض

Pharma Student

الف مليون مبروك لمصر وعندى حاجة بسيطة ياريت كلنا نلبس يوم السبت لبس لون علم مصر جيب او بنطلون اسود ,,,,,,,,,,,,جكت ابيض ,,,,,,,,,,,,,,,طرحة او كاب او كوفية حمراء ويرات السادة اعضاء هيئة التدريس تشاركنا ,,,,,,,,,,,,,,,,,,وكمان ياريت نعمل يوم في الاسبوع نسميه يلا نبني مصر ,,,,,,,,,,,نطرح افكار ونقي الاحسن ونطبق ووالله لن نتاخر لحظة,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,و
    -----
    الف مليون مبروك لمصر وعندى حاجة بسيطة ياريت كلنا نلبس يوم السبت لبس لون علم مصر جيب او بنطلون اسود ,,,,,,,,,,,,جكت ابيض ,,,,,,,,,,,,,,,طرحة او كاب او كوفية حمراء ويرات السادة اعضاء هيئة التدريس تشاركنا ,,,,,,,,,,,,,,,,,,وكمان ياريت نعمل يوم في الاسبوع نسميه يلا نبني مصر ,,,,,,,,,,,نطرح افكار ونقي الاحسن ونطبق ووالله لن نتاخر لحظة,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Pharma Student

مبرووووووووووووووك علينا رجوع مصر لينا
    مبرووووووووووووووك علينا القضاء على الفساد
    مبروووووووووووك علينا قهر الظلم
    مبرووووووووووووك لمصر ع شبابها الواعى
    مبروووووووووووك للجيل اللى فجر الثورة واللى عاش الثورة واللى شهد الثورة واللى حقق اول حلم من احلامه الحرية واللى علم العالم كله يعنى ايه ارادة الشعب المصرى ويعنى ايه اصالة الشعب المصرى

يارب تكون دى بداية الاصلاح ويكون هدفنا ازاى نضع مصر فى المكانة التى تستحقها بين الدول وتكون واحدة من الدول المتقدمة احنا الحمد لله قدرنا نتخلص من البطانة الفاسدة اللى كانت تحكمنا دورنا الوقتى ان احنا اللى نتغير للاحسن وننزع اى سلبيات فينا ونغير كل سىء يحول دون تقدمنا

م النهاردة مش عايزين تانى نشوف موظف بياخد رشوة مش عايزين نشوف الواسطة ليها الاولية فى كل حتة وفى كل مصلحة حكومية عايزين نشوف كل واحد بيقوم بدوره فى المكان اللى هو فيه عايزين روح الانتماء تفضل فينا وننزع روح الانهزامية والياس اللى اتزرعت فينا طول السنين اللى فاتت ونلغى حلم السفر والغربة اللى سيطر ع الشباب لخوفه على مستقبله فى بلده ومنلاقيش حد بيقول احبها ليه اعد فيها ليه انا شفت فيها ايه غير الذل والفقر
    ان شاء الله مش هنشوف فيها بعد كده غير كل خير ورخاء وامان بس نفضل ايد واحدة وهدفنا واحد

حفظك الله يا مصر وبارك فى ابنائك وجعلك ذخرا للامة الاسلامية وأدام عليكى نعمة الأمن والأمان
    التعديل الأخير تم بواسطة eeeman ; 13-02-2011 الساعة 01:51 AM

Pharma Student

ببساطة بحبك يامصر اوى

صفحة 12 من 12 الأولىالأولى ... 2101112