صفحة 18 من 18 الأولىالأولى ... 8161718
النتائج 171 إلى 178 من 178

الموضوع: Practical Microbiology Questions..Semester Two

Pharma Student

فى نهاية الترم وقبل ما الموضوع يتقفل
    احب اشكر د\عبد العزيز على كل حاجة بصراحة عمل معانا مجهود جامد من اول الترم لغاية اخر لحظة فى الامتحان
    وبصراحة اكتر حاجة عجبتنى النهارده واحنا ف الامتحان ان حضرتك كنت دايما بتطمنا واشتغلوا براحتكوا يعنى حسيت انى فى سكشن عادى خالص ومفيش اى توتر من الامتحان
    فجزاك الله كل خير

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة treka 22 مشاهدة المشاركة
    وبصراحة اكتر حاجة عجبتنى النهارده واحنا ف الامتحان ان حضرتك كنت دايما بتطمنا واشتغلوا براحتكوا يعنى حسيت انى فى سكشن عادى خالص ومفيش اى توتر من الامتحان
    فجزاك الله كل خير
    احنا بقى اكتر حاجه وترتنا ف الامتحان هى المعامله..... كانت سيئه جدا ....والدكتوره عماله تزعق لينا والاستاذ المسئول عن الادوات عمال يزعق لينا وتقريبا مكنش حد بيجاوب على اسئلتنا من الدكاتره لدرجة من كتر التوتر كنت بحط الtest tubeبالقطنه ف الفليم والدخان يطلع والcontaminationشغاااال نفسى الدكاتره تراعى الحاله النفسيه لينا اثناء الامتحان ...دا السكشن كانت معاملته احسن من كده بكتيــــــــــــر .....
    لكن طبعا احنا فعلا بنشكر د/ عبد العزيز على تواصله معانا ع المنتدى ويارب يكون كده فى يوم من الايام عميد الكليه دى .........
    التعديل الأخير تم بواسطة N00R EL _SHAMS ; 24-04-2010 الساعة 11:54 PM

Pharma Student

اكيد جزاك الله خيرا يادكتور بجد ربنا يبارك لحضرتك ويكرمك

Pharma Student

جزاك الله كل الخير د/عبد العزيز
    على ما قدمته لنا
    ومن تواصل حضرتك معانا
    في الترمين الاول والتاني
    ربنا يبارك في حضرتك
    ويجازيك عنا كل الخير

وبالرغم من ان
    ان شاء الله (يارب كده على خير) ده آخر تيرم لينا في الميكرو بس ياريت حضرتك ما تحرمناش من مشاركتك معانا

Pharma Student

يا جماعة انتوا بتكلموا في ايه دكتور عبد العزيز من اكتر الدكاترة احتراما واخلاقا و من الناحية العلمية كمان ما شاء الله عليه ده حتى دكتور سيد الشربيني في اخر محاضرة شكر و مدح فيه جامد جدا و هو يستاهل كده فعلا و ان شاء الله ربنا هيكرمه في الماجستير و الدكتوراه ان شاء الله عشان هو بيحترم الطلبة كلهم و بيعاملنا كأننا اخواته
    بس الحمد لله أنا كان الدكاترة عندنا مزاجهم حلو وعلى كل قسم الميكرو احسن كتييييييييييييييييييييييييييييييير من اقسام تانية أثناء الأمتحانات

عضـو هيئـة التـدريـس

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة snow years مشاهدة المشاركة
    مساء الخير يا دكتور ازى حضرتك ممكن اعرف تصحيح تجربة ال vaccine هيبقى ازاى ؟ انا كتبت كتير اوى والحمد لله اشتغلت الى حد ما كويس مع انى حسيت انى مش عارفة اشتغل . ربنا يكرمك يا كتور
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emmann مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم
    لو سمحت يا دكتور ممكن حضرتك تطمنا علي التصحيح وخصوصا agar
    يعني الشغل العملي هتحاسب علي اية بالظبط وهل الكتابة النظري هي اللي ليها الاولوية ولا الشغل
    يعني الحمد لله كل واحد جاله التجربة اللي ربنا كتبهالوا بس مجرد اننا هنطمن وان شاء الله التصحيح يكون ف صلحنا
    عاوز اطمنكم على التصحيح يا جماعة....التصحيح طبعا فى مصلحتكم واغلب الناس شغلها حلو اوى وجايبين درجات حلوة...محدش يقلق من درجات العملى خالصص
    the next step for u now to concentrate on the theaortical part & leave other things behind
    good luck
    -----
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة treka 22 مشاهدة المشاركة
    فى نهاية الترم وقبل ما الموضوع يتقفل
    احب اشكر د\عبد العزيز على كل حاجة بصراحة عمل معانا مجهود جامد من اول الترم لغاية اخر لحظة فى الامتحان
    فجزاك الله كل خير
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noor مشاهدة المشاركة
    احنا بقى اكتر حاجه وترتنا ف الامتحان هى المعامله..... كانت سيئه جدا ....والدكتوره عماله تزعق لينا والاستاذ المسئول عن الادوات عمال يزعق لينا وتقريبا مكنش حد بيجاوب على اسئلتنا من الدكاتره لدرجة من كتر التوتر كنت بحط الtest tubeبالقطنه ف الفليم والدخان يطلع والcontaminationشغاااال نفسى الدكاتره تراعى الحاله النفسيه لينا اثناء الامتحان ...دا السكشن كانت معاملته احسن من كده بكتيــــــــــــر .....
    لكن طبعا احنا فعلا بنشكر د/ عبد العزيز على تواصله معانا ع المنتدى ويارب يكون كده فى يوم من الايام عميد الكليه دى .........
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basma 90 مشاهدة المشاركة
    اكيد جزاك الله خيرا يادكتور بجد ربنا يبارك لحضرتك ويكرمك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقة الحرمين مشاهدة المشاركة
    جزاك الله كل الخير د/عبد العزيز

على ما قدمته لنا
    ومن تواصل حضرتك معانا
    في الترمين الاول والتاني
    ربنا يبارك في حضرتك
    ويجازيك عنا كل الخير

وبالرغم من ان

ان شاء الله (يارب كده على خير) ده آخر تيرم لينا في الميكرو بس ياريت حضرتك ما تحرمناش من مشاركتك معانا
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dido90 مشاهدة المشاركة
    يا جماعة انتوا بتكلموا في ايه دكتور عبد العزيز من اكتر الدكاترة احتراما واخلاقا و من الناحية العلمية كمان ما شاء الله عليه ده حتى دكتور سيد الشربيني في اخر محاضرة شكر و مدح فيه جامد جدا و هو يستاهل كده فعلا و ان شاء الله ربنا هيكرمه في الماجستير و الدكتوراه ان شاء الله عشان هو بيحترم الطلبة كلهم و بيعاملنا كأننا اخواته
    بس الحمد لله أنا كان الدكاترة عندنا مزاجهم حلو وعلى كل قسم الميكرو احسن كتييييييييييييييييييييييييييييييير من اقسام تانية أثناء الأمتحانات

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهداه مشاهدة المشاركة
    جزاكم الله خيرا
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hope1 مشاهدة المشاركة
    جزاك الله خيرا يا دكتور

الحمد لله رب العالمين

Thanks
    treka22, basma 90, noor, عاشقة الحرمين, dido 90, مهداه, hope
    و اشوفكم السنة الجاية فى تالتة ان شاء الله وتكونوا جايبين تقديرات حلوة فى سنة تانية

DR_ABDELAZIZ AHMED ELGAML

Pharma Student

لو سمحت يا دكتو انا كنت عاوزة سؤال هو جاى متاخر شويه انا نزل لى فى الامتحان فى تجربه sterility test two test tubes and color of them is brown ومنزليش اللى thioglygolate اللى لونها اخضر ده معناه ايييييييييييييه ارجو الرد

Pharma Student

لو سمحت يا دكتور هو طبق الاجار عليه 26 درجه وشكل الcups عندى بايظ هنقص كتير والكتابه عليها كام درجه

صفحة 18 من 18 الأولىالأولى ... 8161718