صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 12345 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 56

الموضوع: دفعة 2012..دفعة لن تنسى

Pharma Student

للأسف معرفتش أحضر حفلة النقابة يارب اللي راحوا يكونوا اتبسطوا ويحكولنا بقي ايه اللي حصل

Pharma Student

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rooose مشاهدة المشاركة
    للأسف معرفتش أحضر حفلة النقابة يارب اللي راحوا يكونوا اتبسطوا ويحكولنا بقي ايه اللي حصل
    أنا كمان للأسف مقدرتش أحضر رغم إنى كنت حجزة
    كان نفسى أكون وسط صحابى فى يوم زى دا ،يلا خير إن شاء الله تتعوض
    ومبرووووووووووووووووووووووووووج التخرج للجميع

Pb Elite

ماشاء الله.. كانت حفلة جميلة..وهتبقي ذكريات حلوة إن شاء الله..
    ألف مبروووووووووووووووك لينا يادفعة 2012....
    ربنا يوفقك كل واحد في حياته ودايماً نشارك بعض مناسباتنا.. محدش يقطع مرة واحدة كده بقه

Volunteer

الحفلة بصراحة كان اجمل مافيها اننا اتجمعنا من تانى لأن كان بقالنا مدة مشوفناش بعض
    باختصار احلى حاجة كانت الصحبة الحلوة واننا ضحكنا من القلب وان كلنا كنا مبسوطين عشان الحمد لله اتخرجنا كنا مبسوطين عشان نفسنا وعشان صحابنا وللناس اللى منعرفهومش حتى والله كنا فرحانين عشان نجاحهم
    واروع لحظة واحنا طالعين نستلم شهادة التخرج وواحنا بنتصور كلنا مع بعض ومرسومة على وشنا ضحكة من القلب
    كانت لحظة مفيش اجمل منها نستنا كل التعب اللى شوفناه فى الكلية

تحية خاصة للناس اللى تعبت فى تحضير الحفلة وتنظيمها عشان تطلع بالشكل الراقى دة

.....

Pb Elite

والله هتوحشينا جدا يا مطحونة
    وهتوحشنى ايام الكلية وهتوحشنى اجمل دفعة قضيت معاها اجمل ايام

Pharma Student

الحفله كانت حلوة قوى قوى
    يا رب نتجمع كدة علطول
    ونبقى فرحانين كلنا

Pharma Student

السلام عليكم والله انا كنت فرحانه جدا لما خلصت امتحانات والنتيجه ظهرت بس يوم حفلة التخرج كنت زعلانه جدا لان الحفله كانت رااائعة ولانى مش هاتخرج تانى ومش هاحضر الحفله تانى ولا هالبس الروب تانى انا كنت طايره من السعاده يوم الحفله ########################
    عندى سؤال مهم جدا ليا انا خريجة جامعة المنصوره ولكن انا من محافظة الغربيه ياترى كارنيه النقابه بتاعى هاطلعه من نقابة الغربيه ولا الدقهليه ؟ وانا هاكون تبع اى نقابه فيهم؟؟؟؟؟ يارب تكون الاجابه نقابة المنصوره

للأسف ... الاجابة الغربية ،،

النقابة بتكون حسب محل الاقامة : (

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.maha مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم والله انا كنت فرحانه جدا لما خلصت امتحانات والنتيجه ظهرت بس يوم حفلة التخرج كنت زعلانه جدا لان الحفله كانت رااائعة ولانى مش هاتخرج تانى ومش هاحضر الحفله تانى ولا هالبس الروب تانى انا كنت طايره من السعاده يوم الحفله ########################
    عندى سؤال مهم جدا ليا انا خريجة جامعة المنصوره ولكن انا من محافظة الغربيه ياترى كارنيه النقابه بتاعى هاطلعه من نقابة الغربيه ولا الدقهليه ؟ وانا هاكون تبع اى نقابه فيهم؟؟؟؟؟ يارب تكون الاجابه نقابة المنصوره
    حضرتك هتاخدي الورق المطلوب للتسجيل في النقابة ووزارة الصحة وتروحي نقابة الدقهلية
    وبعد 3 اسابيع هتستلمي تصريح مزاوله المهنة من نقابة الدقهلية وبعد كدة هتاخدية وتروحي نقابة الغربية وتسجلي هناك عشان يطلعلك كارنبة النقابة

الف مبروووووووووووووووووووك لدفعتي الغاليه عندي ومبروك ليا وليكم ,,, وبالتوفيق لينا جميعا بإذن الله في حياتنا القادمه

ربنا يوفقكم يارب ,,, الحمدلله

صفحة 3 من 6 الأولىالأولى 12345 ... الأخيرةالأخيرة