صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 38

الموضوع: نظام الدور التانى

بصوا يا دكاتره انا كلمت دكتور محترم من قسم المديسنال جزاه الله خيرا وقاللى اننا بنمتحن عملى وشفوى ونظرى على الترمين وبينزل جدول زى جدول الامتحانات بالمواعيد لكل ماده وان امتحان العملى هيبقى بعد العيد غالبا والنظرى هيبقى فى سبتمبر وانا كنت ناويه انزل الكليه الاسبوع ده قاللى ان الدكاتره بييجوا بالصدفه صعب اننا نقدر نظبط معاهم مواعيد علشان رمضان وكده او كده لسه مفيش اى ترتيبات للدور التانى فمفيش حد هيفيدنا بحاجه دلوقت
    انا باذن الله هنزل اخر الاسبوع الجى واسال الشؤون على المواعيد التقريبيه للامتحان ولو لقيت حد من الدكاتره هساله واللى يعرف اى حاجه يفيد بيها غيره ينشرها جزاكم الله خيرا ويارب نعدى كلنا على خير

Pharma Student

جزاكى الله خيرا انتى يا دكتوره بيلادونا ياريت نفضل متعاونين كدا عشان ربنا يكرمنا كلنا باذن الله

Pharma Student

يعنى فيه امتحان منفصل للترم الاول وامتحان منفصل للترم التانى فى العملى والنظرى ولا الامتحان بتاع الاتنين بيكون فى يوم واحد وبالنسبه للميعاد تفتكروا هيكون قبل العيد ولا لا

لسه مش عارفين طبعا بس انا معايا مديسنال تالته اكيد همتحنها على مره واحده عملى ونظرى لانها اصلا ماده تخلفات عموما الاسبوع الجى ان شاء الله هروح وهنسال ولو حد نزل قبل كده واقدر يقابل حد من الدكاتره يساله

Pharma Student

ياريت لوحد يعرف ينزل قبل كدا ويسال فى الشئون عشان بس نعرف راسنا من رجلينا

Pharma Student

طيب يا دكاترةالافضل امتحنها فى دور سبتمبر ولا السنة الجاية
    اللى هيتكتب فى الشهادة يعنى ؟
    ياريت اللى يعرف يفيدنى

اعتقد مبتفرقش لان انا اعرف ناس اكبر مننا وكانوا دور سبتمبر وحاليا بيشتغلوا فى اماكن كويسه والله اعلم برده ممكن تسالى فى الشؤون وياريت الشباب يساعدونا شويه هم يقدروا يتحركوا اسرع مننا وانا باذن الله هنزل الاسبوع الجى بس ياريت كل واحد يكتب الماده اللى معاه علشان نقدر نساعد بعض واللى مش هيقدر ينزل نساله فى القسم بتاعه والله المستعان

Pharma Student

هو كل اللى انا اعرفهم بابلك ومدسنال و كانت فيه واحده بتقول صناعيه يا دكتوره بيلادونا

طيب يا دكاتره انا كده ولا كده هسال فى المديسنال والصناعيه لان صحبتى معاها صناعيه برده وياريت حد يتطوع ويسال فى البابليك لو انا مقدرتش

Pharma Student

انا معايا
    بابلك
    وابليد
    ياريت حد يسال عشان انا بسافر
    ولو حد معاه نفس المواد دي
    ياريت يكلمني عشان نضبط مع بعض

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة