البحث المتقدم
pharma board, The Official Board

كلية الصيدلة تفعيل العضوية المحاضرات Practical Gallery ضوابط المشاركة هذا المنتدى الرئيسية

 

العودة   منتدى كلية الصيدلة - جامعة المنصورة ҉ ][ملتقـى طلاب كلية الصيدلة بجامعة المنصورة ][ ҉ الفرقـه الاعـداديـه الفرقة الاعدادية 2008

الفرقة الاعدادية 2008 هذا المنتدى تم أرشفته .. وأصبح فقط للإطلاع


 

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-10-2007, 09:09 PM   #11
a_elkamhawy
عضـو هيئـة التـدريـس
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 345
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 162
الفرقة : عضو هيئة تدريس


a_elkamhawy غير متواجد حالياً
افتراضي

كل سنه وانتو طيبين وعيد سعيد
__________________
thanks alot...A.Elkamhawy
 
قديم 14-10-2007, 07:43 PM   #12
miro_2007
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 958
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: ف بيتنا
المشاركات: 101
الفرقة : الاولـى


miro_2007 غير متواجد حالياً
افتراضي

انا اخر حاجه ممكن افكر فيها السفر حتى لو بره هحقق كل احلامى ده لو كان عندى احلام
انا طول عمرى راسمه حياتى لحد الثانويه العامه بس
ولما عديتها لقيت انها كانت اسهل حاجه ف حياتى واللى جاى صعب
بس انا نفسى احقق كل اللى ممكن يتحقق بره بس برده ف م ص ر

من الحق للى مايعرفنيش انا اسمى مروة وبرده عندى 17
ف اعدادى صيدله واسرع حلم بيجى ف بالى انى اعديها
 
قديم 15-10-2007, 05:13 PM   #13
dr\mahmoud
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 837
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 34
الفرقة : الاعداديـه


dr\mahmoud غير متواجد حالياً
افتراضي

والله يا جماعه انا رأيي من رأىالدكتورة مروة
 
قديم 15-10-2007, 07:16 PM   #14
hagag
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 810
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 171
الفرقة : الاعداديـه


hagag غير متواجد حالياً
افتراضي

ممكن يكون عندك حق يا اميرة و يا محمود ............ بس ده بيتوقف على نظرتكم للمجتمع و امالكم و احلامكم ................. اذا كنتم هتقدروا تحققوها يبقى اكيد مفيش اى سبب للسفر برة ......... اما انا عن نفسى على الاقل فانا و ضحت اسباب حلمى بالسفر ......... بجد اهتماماتى مبقدرش احققها هنا ........... ممكن اكون غلط بس هى دى طريقة تفكيرى .............ممكن يكون حبى للمغنين الغرب غلط بس انا بجد بحب نفسى كده ..................ممكن يكون حبى لماركس غلط و تاثرى بيه غلط بس هعمل هيه فى نفسى هى اللى اختارت وعلى الرغم من كدة انا برضو بحب نفسى و عجبانى كدة ...............
 
قديم 15-10-2007, 08:47 PM   #15
morkos_adel
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 881
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 26
الفرقة : الثـالـثه

male

morkos_adel غير متواجد حالياً
افتراضي

أزيكم يا جماعه أنا اسمي مرقس عادل معاكوا في اعدادي صيدله 17 سنه و نص و النص ده مهم جداااا ههههههههه . أنا اول طموحاتى في الحياه كانت في الصيدله مع ان مجموعي كان يجيب اسنان كان مجموعي 402 لكن الحمد لله اتحقق اللي انا عايزه . تانى حاجه انا رايي من راي الدكتور محمود و الدكتوره مروه ان اهم حاجه نقدر نقولها في البلاوي اللي احنا فيها دي اننا ندعي لبعض ان احنا نعدي منها ولو ربنا وفقنا و جبنا تقديرات يبقي كويس جدا هو يعنى اللي جابوا تقديرات احسن مننا في ايه . تالت حاجه السفر لبلد عربي او اجنبي وبالذات المانيا و امريكا او الكويت او قطر ...... ولما الواحد يزهق يبقي ييجي تانى عشان يعمل اهم حاجه الدكتور الصيدلي لازم يعملها و هو انى افتح صيدليه . رابع حاجه و طبعا دي عندي اهم حاجه انى اتجوز واحده مؤدبه واموره و من عيله كويسه و مش شرط تكون دكتوره لكن لو وقعت في دكتوره يبقي كويس قوي عشان نعمل بزنس مع بعض و كدا يعنى . سوري عشان طولت عليكم وانا في خدمه اي حد هنا
 
قديم 15-10-2007, 09:04 PM   #16
hagag
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 810
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 171
الفرقة : الاعداديـه


hagag غير متواجد حالياً
افتراضي

بجد اهلا بيك يا مرقس
و ان شاء الله نجيب التقديرات اللى احنا عاوزينها و على رايك اللى جابوا احسن مننا فى ايه ؟؟
....و بعدين ان شاء الله تلاقى اللى انت بتدور عليها ومتخفش البنات كتير...
 
قديم 16-10-2007, 12:43 AM   #17
morkos_adel
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 881
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 26
الفرقة : الثـالـثه

male

morkos_adel غير متواجد حالياً
افتراضي

ربنا يطمنك يا حجاج باشا و ياريت ابقي اشوفك في الكليه
 
قديم 16-10-2007, 12:53 AM   #18
hagag
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 810
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 171
الفرقة : الاعداديـه


hagag غير متواجد حالياً
افتراضي

اكيد هنتقابل
انت عندك سكاشن بكرة ؟
 
قديم 16-10-2007, 05:46 PM   #19
KawBonGa
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 892
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الدولة: KinGdom OF ManSouRa
المشاركات: 189
الفرقة : الثـانيـه


KawBonGa غير متواجد حالياً
افتراضي

100 مسا احلي رجاله وبنات كمان احسن نضرب


انا زميلكم مصطفي جلال عندي 16 سنه و11 شهر 18 يوم علشان الدقه انا عضو في اسرة فيرونيكا من عشاق الاهلي كاي شخص عاقل ومن مشجعي تشيلسي والبايرن والانتر والبارسا وليون



يا ريت نكون اصحاب


اقتباس
تالت حاجه السفر لبلد عربي او اجنبي وبالذات المانيا و امريكا او الكويت او قطر


يا جماعه بلدنا مش وحشه اوي كده يعني


يلا معلش لو كنت تقلت عليكم


علي راي المثل لو كان حبيبك عسل حطه علي الزبادي
 
قديم 16-10-2007, 07:55 PM   #20
kakato
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 883
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الدولة: la Mansoura De Egypto
المشاركات: 187
الفرقة : الاولـى


kakato غير متواجد حالياً
افتراضي

لا ياعم مفيش بلد بتقسي الا علي عيالها
ا
 
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ساحة حوار طلاب الفرقة الثالثة والرابعة والخريجين الخ.. :((. عبدالله عبدالرحمن الفرقة الثالثة 2011 92 18-12-2010 09:38 PM
ساحة حوار الفرقة الاعدادية 2009 / 2010 smart_girl الفرقة الاعدادية 2010 4139 28-07-2010 12:19 AM
ساحة حوار صيادلة الفرقة الثالثة و الرابعة pharmacistina الفرقة الثالثة 2010 108 21-05-2010 02:18 PM
ساحة حوار الفرقة الاعدادية AMERAL الفرقة الاعدادية 2009 238 07-07-2009 01:00 AM
Plant Physiology (dr ahmed gohar) - الفرقة الاعدادي L SMA7Y الفرقة الاعدادية 2008 8 01-11-2007 06:45 PM


الساعة الآن 05:31 PM.

Powered by vBulletin
جميع التعليقات تعبّر عن رأي كاتبها ، ولا تعبر عن رأي الموقع او الكلية مطلقا.