صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 30

الموضوع: إوصف احساسك وانت في آخر امتحان ليك في الكليه ان شاء الله

افتراضي إوصف احساسك وانت في آخر امتحان ليك في الكليه ان شاء الله

إخواني وأخواتي اعضاء المنتدي زملاء رحلة الكفاح اللي على وشك دخولها في مرحله جديده...
    ياترى ايه احساسكم وانتم خلاص هتسيبو الكليه ......
    اكيد لكل واحد فينا ذكريات لاتنسى ....... مابين أيام حلوه ..... بلاش أيام لا أكون مبالغ... نخليها لحظات........ ومابين سنين ظلم أنا شخصيا عانيت منها سنتين
    بعد كل السنين دي ..........إيه احساسك وانت مقبل على مرحلة جديده من حياتك!!!
    ياتري هاتوحشك ايام الكليه؟؟؟؟...... وإيه أحلامك اللي نفسك تحققها بعد التخرج ان شاء الله......

وناوين كلكم تعملوا ايه بعد آخر امتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا عن نفسي مش هازعل على ايام الكليه بس زعلى كله على الشخصيات الجميله اللي الواحد عرفها واللي اتمنى اني اشوفهم دايما بكل خير.......

ربنا يوفقنا جميعا في الحلقة الأخيره.......... وكل واحد يحقق اللي يتمناه

Pharma Student

الصرا حه الواحد حزين جدا على فراق عشرة سنين الأماكن والظروف أكيد ع الأقل هتباعد ما بيننا وبينهم فجأه مر على خيالى شريط الذكريات من اول صدمه اول يوم فى اعدادى وصدمه اول نتيجه لحد النهارده
    حقيقى الواحد مش بيعرف البنى ادم الا فى المواقف الصعبه
    وانا اتشرف بمعرفه كل اللى قابلتهم فى حياتى حتى اللى ما كانوش صرحه مع نفسهم ومعايا لأنى اتعلمت من كدبهم كتير انى ع الأقل أقدر الناس الطيبين بجد
    من غير رغى وكلام كتير الوداع ياأحلى أيام الحياه
    الوداع يا أحلى اصحاب فى عمرى
    الوداع واملى لسه فى اللقا موجود

التعديل الأخير تم بواسطة pooooh ; 25-06-2008 الساعة 08:36 PM

Pharma Student

كان الله فى العون والله اكيد احساس صعب ده احنا فى اعدادى وكنا ماشيين منها بالعافيه رغم ان احنا كده كده راجعين لا مفر باذن الله بس اكيد بقى هيكون ليكو اهتمامات تانيه ربنا يوفقكوا

Pharma Student

ليه الكلام الصعب هتبكونى وانا سايبه الماده ومش قادرة افتحها
    بصراحه مش عارفه شعورى هيكون وقتها ايه بس ممكن تلاقونى خارجه م الامتحان ابكى ع الفراق وممكن تلاقو معايا قنبله زريه هرميهاع الكليه او سجاده صلى هصلى وادعى ربنا يقلبها لتراب طبعا ده هزار

بجد والله هتوحشنى بكل حاجه فيها وانا اه ف الاول كنت مش بحبها بس الان انا بحبها بسبب د_ماجده الشربينى

بس المنتدى هيهون علينا انا شخصيا هقعد عليها طووووووووول اليوم

Pharma Student

و الله أنا مش عارفة أوصف إحساسى بإيه ... هو بصراحة مفيش إحساس سعادة خالص إنى هتخرج بالرغم من العذاب اللى شفناه بالذات أيام الامتحانات .. بس كان الواحد فى الكلية عارف مساره عامل إزاى ... دراسة و شغل الجمعية .. و يروح البيت .. تانى يوم هكذا ... و بعدين امتحانات ... و أجازة .... تستنى السنة اللى بعدها ... إنما بعد لما الواحد يتخرج فيه حياة تانية هيتنقل ليها مش باين ليها أى تفاصيل و لا ملامح .. سبحان الله بس هيا دى سنة الحياة .. دة من ناحية ..

من ناحية تانية ... أحلى ناس قابلتها فى حياتى هما ناس الكلية دى و علشان كدة أنا بحبها رغم الملل اللى سببته للواحد .. ناس بجد متتعوضش و علشان كدة أنا مش عايزة أى فرصة تخلينى أنساهم أو هما ينسونى .. الفراق صعب جدا و أول مرة الواحد يذوقه بالشكل دة ... بس يمكن اللى مهون على الواحد شوية إن فه نت .. موبايل .. لسة قدامنا فرصة برده ننزل نقابلهم فى الكلية إن شاء الله ...

و برده لما أتخرج إن شاء الله و أعدى على الكلية عمرى ما هقول غير : كنتى من أحلى الأيام فى حياتى و خدت منك أكتر ما ادتيك ..

بالنسبة لأحلامى بعد التخرج .. هى للأسف مش محددة .. بس الحاجة اللى نفسى أعملها إنى أخدم الناس و أسعدهم و أعوض بابا و ماما تعبهم فيا و أشوف فى عنيهم نظرة الرضا عنى و الفخر بيا .. و طبعا أولا و أخيرا إنى بأى حلم من أحلامى أوصل لربنا و أنول رضاه ....

وناوين كلكم تعملوا ايه بعد آخر امتحان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أكيد إن شاء الله هسلم على كل أصحابى ... و نتصور كتييييييييييييييييييير إن شاء الله .. و أبص على كل ركن من أركان الكلية و أقولها هتوحشينى و أودع أحلى مكان فى الكلية كلها و هو مقر الجمعية اللى بجد له فضل كبير عليا .. و نروح نتغدى بأى أنا و أصحابى .. , و لما أروح هتكون عمتى جات من السعودية يبأى هطبق لمدة يومين ثلاثة إن شاء الله ... و أعد على النت إن شاء الله بس يا رب ميفصلش كالعادة
    التعديل الأخير تم بواسطة Eman * SAMPS ; 26-06-2008 الساعة 06:14 AM

Pharma Student

برغم ان الذكريات بيننا قليله ي ايمان الا انك من احب واطيب الشخصيات اللى قابلتها فى حياتى ومش ممكن انساكى

Pharma Student

كنت لسه بقول لنفسى ياترى ايه اللى الواحد هيحس بايه وهوة خلاص معتش راجع تانى للكليه اينعم تعبت كتير فيها ؛بس قضيت ايام جميله مع اصحاب جدد ؛اتعلمت الكثير والكثير0وعمرى مهانسى اللحظات السعيدة اللى قضيتها فيها بجد هتوحشنى الايام دى اوى 0بس يارب نخلص الامتحانات ويكون اخرامتحان ليه فالكليه دى؛واخد الشهادة اللى مدوخانى 0واحس بالحريه

Pharma Student

اخبار الpuplic ايه؟

بهدله بعيد عنك
    بس انا متفائل

Pharma Student

اخبار الpuplic ايه؟

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة