صفحة 2 من 67 الأولىالأولى 12341252 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 665

الموضوع: >> @@ .. فضفضه .. فضفض وطلع اللى جواك .. @@ >>

Moderator

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr emy.hassan مشاهدة المشاركة
    معاكوا ان شاء الله
    بس نخلص امتحانات
    اذا كان كده ماااااااااشى

waiting

بس المهم تحلوا كويس عشان تفضفضوا كويس

ربنا يكرمكم فى اللى باقى

Pharma Student

اولا احب احيى حضرتك يا دكتور على الموضوع وثانيا اكيد حضرتك بتحسبنى رجعت فى كلامى وطلعت عيله بس والله لا انا بس مستنيه النت يتظبط شويه انا عما كتبت الكلمتين دول اتشليت وهتشل منه قريب لا وبيقولو النت فى المنصوره حلو اكيد قصدهم زفت مش حلو

Moderator

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamaki مشاهدة المشاركة
    اولا احب احيى حضرتك يا دكتور على الموضوع وثانيا اكيد حضرتك بتحسبنى رجعت فى كلامى وطلعت عيله بس والله لا انا بس مستنيه النت يتظبط شويه انا عما كتبت الكلمتين دول اتشليت وهتشل منه قريب لا وبيقولو النت فى المنصوره حلو اكيد قصدهم زفت مش حلو
    مرسى بالنسبه لأولا

وبالنسبه لثانيا

فأهم حاجه عندنا صحتك

اوعى تتشلى من النت

ومنتظرينك soon

Pharma Student

احب افضفض حاجه بسيطه كده مش عرفه هل انا فعلا انسانه فقر زى ما ناس كتير اجمعت على كده ومنهم اقرب الناس ليه بس انا حسه فعلا انهم عندهم حق لانى فعلا بيحصلى حاجات كتير جدا تدل على كده وكمان حاجات كتير ممكن تكون بسيطه بس فى احتمال انها تسعدنى وللاسف مش بتكمل سعات كتير جدا بحس انى حظى وحش جدا فى الدنيا وخصوصا حوالى السنوات الاخيره الى فاتت بس بقول اكيد ربنا هو الى كاتبلى كده بس سعات الموضوع ده لما بيزيد بتاثر نفسيا جدا بس الحمد لله انا مؤمنه جدا بربنا ومتاكده ان مفيش حد بيشوف حاجه غير الى ربنا كاتبها له بس اتمنى انى مكنش فعلا حظى وحش ويستمر الحظ ده معايا كتير وربنا يوفقنى فى حياتى بعد الدراسه فى وظيفه كويسه لانى فعلا متشوقه جدا لحياه العمل والشغل والعلاقات والناس وطبعا عشان افهم الدنيا اكتر ويارب كل الى جاى يكون خير باذن الله واسفه لو طولت شويتين

Pb Elite

Smile

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamaki مشاهدة المشاركة
    احب افضفض حاجه بسيطه كده مش عرفه هل انا فعلا انسانه فقر زى ما ناس كتير اجمعت على كده ومنهم اقرب الناس ليه بس انا حسه فعلا انهم عندهم حق لانى فعلا بيحصلى حاجات كتير جدا تدل على كده وكمان حاجات كتير ممكن تكون بسيطه بس فى احتمال انها تسعدنى وللاسف مش بتكمل سعات كتير جدا بحس انى حظى وحش جدا فى الدنيا وخصوصا حوالى السنوات الاخيره الى فاتت بس بقول اكيد ربنا هو الى كاتبلى كده بس سعات الموضوع ده لما بيزيد بتاثر نفسيا جدا بس الحمد لله انا مؤمنه جدا بربنا ومتاكده ان مفيش حد بيشوف حاجه غير الى ربنا كاتبها له بس اتمنى انى مكنش فعلا حظى وحش ويستمر الحظ ده معايا كتير وربنا يوفقنى فى حياتى بعد الدراسه فى وظيفه كويسه لانى فعلا متشوقه جدا لحياه العمل والشغل والعلاقات والناس وطبعا عشان افهم الدنيا اكتر ويارب كل الى جاى يكون خير باذن الله واسفه لو طولت شويتين
    اولا مفيش حاجة اسمها انسان حظه حلو او وحش لكن ممكن فى حاجات بنبقى فاهمين انها كويسه وجميلة وتسعدنا بس ممكن لو كملت فعلا تكون سبب فى تعاستنا فا اكيد لو فى حاجات مكملتش ده لان ربنا شايلك حاجة احلى هتكون فيها سعاده وخير علطول صدقينى احنا مشكلتنا اننا دايما بنبقى شايفين نص الحكايه ولو شفناها كامله هنعرف اننا فى خير بجد ده ما يمنعش اننا ممكن نكون بنحسب حاجات غلط لازم نراجع نفسنا اخر حاجة اقولهالك اوعى تقولى على نفسك كده تانى لان اكيد انتى فيكى حاجات حلوة كتير دورى عليها وطلعيها معلش لو طولت عليكى ربنا يوفقك ياجميل

Pharma Student

والله يا نوسة كله خير بإذن الله فأحيانا يمنع الله عنا ما نريد ليمنحنا ما نحتاج

وكلما ضاقت عليكي نفسك
    قولي:
    [ربِّ إنّي قد مَسَّنِيَ الضُّرُّ وَأَنتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ]

‏​‏​‏​"قد تشعّر ب الحزن ع أمر مَاا
    ۆ قد تبگي بكاءً المُضطر
    وتنام واللہ لا ينام - عن تدبيرأموركّ :
    - تمھل / !
    [ إنہ يدبر لگ في الغيب أمور
    لو علمتهآا لبكيّت فرحاً ] "
    .
    .
    وربنا يسعدك ياااااااارب ويجعل اقسي ايامك ما فات منها بإذن الله
    التعديل الأخير تم بواسطة dr_orchida ; 19-01-2012 الساعة 01:47 PM

Pharma Student

متشكره يا نسوم انتى ودكتور بيبو على الرد الجميل ده انا عرفه الحمد لله ان فى حاجات حلوه كتير ربنا ادهالى وبحمده وبشكره عليها بس سعات تفكير الشيطان الوحش بيسطر عليا فى حاجات بسيطه جدا واقول ليه بس كده انا عمرى ما عملت حاجه وحشه او تغضب ربنا بس اكيد كلنا بنغلط وربنا يسامحنى على الى حاجه غلط عملتها وبرجع تانى الحمد لله افتكر الحاجات الحلوه فى حياتى بس مشكلتى انى مش بعرف اكون متفائله خالص ودايما بحس باليأس والتشاؤم ودى حاجات مش بتبان عليا لناس كتير هم بس يعرفونى انى دايما بضحك وبهزر ومفيش حاجه شغلانى ولا حاجه مضيقانى بس للاسف انا جوايا حاجات كتير جدا شيلاها لوحدى بس الحمد لله على كل شئ وانا مقدرش اعترض على حكمه ربنا فى حاجه

Pb Elite

يا بنتي عاااااااااااااااااااادي جدا متخديش في بالك أنا بردو بقول كده علي نفسي خطوبتي الأولنية لغينا فيها حجز النادي أبل الشبكة بأسبوع عشان حد كان تعبان جامد لما فسخت الخطوبة قلت بس كده المرة دي بأه ربنا يعوض عليا أم حصلت وفاة عندنا و بردو مش معمولة في النادي أظن مفيش نحس أكتر من كده بس الحمد لله احسن من غيرنا كتير ادعولي بس تبقي اخر الخطوبات
    ياريت مش تتوقفي عند حاجات صغيرة زي دي

Pharma Student

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hope1 مشاهدة المشاركة
    يا بنتي عاااااااااااااااااااادي جدا متخديش في بالك أنا بردو بقول كده علي نفسي خطوبتي الأولنية لغينا فيها حجز النادي أبل الشبكة بأسبوع عشان حد كان تعبان جامد لما فسخت الخطوبة قلت بس كده المرة دي بأه ربنا يعوض عليا أم حصلت وفاة عندنا و بردو مش معمولة في النادي أظن مفيش نحس أكتر من كده بس الحمد لله احسن من غيرنا كتير ادعولي بس تبقي اخر الخطوبات
    ياريت مش تتوقفي عند حاجات صغيرة زي دي

ربنا يكرمك ويوفقك فى حياتك وتكونى مستقره ومرتاحه دى اهم حاجه طبعا والله فعلا انتى عندك حق الواحد من كتر ما عدى عليه حاجات دلوقتى لما بيحصلى حاجه بضحك ضحك هستيرى بس ممكن يقلب ببكا غصب عنى بس برجع اضحك تانى والحمد لله على كل شئ

Moderator

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sponge Bop مشاهدة المشاركة
    بس مشكلتى انى مش بعرف اكون متفائله خالص ودايما بحس باليأس والتشاؤم ودى حاجات مش بتبان عليا لناس كتير هم بس يعرفونى انى دايما بضحك وبهزر ومفيش حاجه شغلانى ولا حاجه مضيقانى بس للاسف انا جوايا حاجات كتير جدا شيلاها لوحدى بس الحمد لله على كل شئ وانا مقدرش اعترض على حكمه ربنا فى حاجه
    وتشيلى لواحدك ليه بس

كده الشيله هتبقى تقيله

خلينا نشيل معاكى

فضفضى عشان تستريحى

واهم حاجه تفائلى وحاولى تتخلصى من عدم التفاؤل واليأس اللى عندك

ومبروك على الاسم الجديد بس كده حماقى هيزعل وهيشيلك من معجبيه

ايه اللى خلاكى تعملى كده

صفحة 2 من 67 الأولىالأولى 12341252 ... الأخيرةالأخيرة