صفحة 22 من 22 الأولىالأولى ... 12202122
النتائج 211 إلى 215 من 215

الموضوع: نتيجتكوا ظهرت

Pb Elite

انا معااااااااااااااااااكى جدا يامنى فى موضوع تجربة التوتر السطحى دى

دى تجربة بتختلف باختلاف اى حاجة درجة حرارة ايد الطالب ووضع ايده والمكان وكل حاجة تقريبا فا بجد مفيش حد بيطلعها زى التانى حتى الموعيدين والدكاترة يعنى من الاخر المفروض متجيش حرام بجد

Pharma Student

w eh el7al dlw2ty f nas law 2oltlko dargtha da3wtko kolha hatb2a lehom shaylen madten rasb nazry w shaylen mada talta
    w kman dargat 3'er mtwak3a f elba2y
    ana masln 7ala nazry micro kwis w 3mly w shafwy kman w gayba darga hebab n3ml a
    w elly rasb nazry f madten y3ml a w m3ah mada kman hay3ed wala elkolya hat3ml m3ah eh
    7asby alah w n3m elwakel

Pharma Student

يا دكتورة r.m.m انا قصدي التقدير في الاولوية السادسة عشر ده حسب كلام دزابراهيم الفقي بعد المرونة في التعامل و الثقافة العامة و شوية حاجات مش متذكرهم الحقيقة
    -----
    للاسف يا دكتورة m.o.n.a حضرتك مش في harvard university عشان تشتغلي على اجهزة و للاسف برده ان موظف في الكلية بيقولي ان رئيس الجامعة لغى الايزو و الاعتماد عشان اللجنة ماكلتش انا سألته مفيش معهم فلوس يجيبوا اكل ولا ايه؟؟؟؟ و قعدوا يعشمونا في الاعتماد و نستحمى في اليوم اللي جايين فيه و في الاخر تبقى كلية صيدلة المنصورة و اي جامعة عربية مش ضمن 500 جامعة على مستوى العالم لمصلحة من ؟؟؟تظل مناهجنا بهذا العقم و اساتذتنا مع احترامي الكامل لهم و لمكانتهم العلمية لا يضيفوا الجديد للابحاث العلمية

Pharma Student

انا مع ان الاساسيات والطرق القديمه لازم نعرفها ولازم نشتغلها بايدنا ما كل حاجه بندرسها كده
    بس اى حاجه تانيه النتايج المظبوطه فيها بتعتمد على دقتى وشغلى مش على حظى وثباتى ودرجه الحراره زى تجربه التوتر السطحى دى بالذات يعنى ندرسها طول السنه اوكى ونشتغلها بايدنا مفيش مانع بالعكس لازم نعرفها بس ماتبقاش مقياس لانه مقياس فاشل من الاخر كده

Pharma Student

يادكاترة .... هي ايه أخبار درجات العضوية ؟؟؟
    أنا الحمد لله حليت كويس في الامتحان النظري ...والشفوي والعملي كانوا الحمد لله كويسين
    بس فوجئت بدرجه عجييييييييييييييييييييييييييييبه
    مش عارفة العيب فيا ولا في الكلية ولا في ايه !!!!!!!!!
    ده أنا بدأت أشك في كل حاجة ... في السامبل اللي جاتلي وفي الدكتور اللي امتحني شفوي وربنا العالم هأشك في ايه تاني

صفحة 22 من 22 الأولىالأولى ... 12202122