صفحة 12 من 12 الأولىالأولى ... 2101112
النتائج 111 إلى 119 من 119

الموضوع: ๑۩۞۩๑ بالذمه ده اسمه كلام ๑۩۞۩๑

Pharma Student

بنتك او ابنك
    مش المفروض اصلا
    ان احنا زى ولاده

!!!!!!

Pharma Student

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharmacistina مشاهدة المشاركة
    بصوا ..

أنا اللي أعرفه اني المفروض أستحمل من أي دكتور بيعلمني ..

أنا بتعلم منه , فبستحمل حتى لو أساء الي ..

انتو عارفين ان د- جلال دكتور بيشرح على مستوى عالي .. اللي بعد الشر بيحضر المحاضرة عارف كدة ..

وبعدين في ناس زميلات لكم من سنة ثالثة قالولي انه نبه في المحاضرة على موضوع الشرح انكم المفروض تبقوا كاتبينه ..

مقلتش ان التفتيش دة شيء صح .. أنا مقلتش كدة ..

أنا كان قصدي أهديكم و أهون الموضوع , لكن انتو مفهمتوش قصدي ..

أقولكم يا جماعة .. روحوا اعملوا مظاهرة أحسن !!! و سيبوا مذاكرتكم و اقعدوا بقى اتكلموا في الموضوع دة كتير ..

كدة كويس ؟؟
    بصراحة يا دكتورة فارمستينا مع علمى بحسن نيتك واحترامى ان حضرتك شاركتى معانا فى الموضوع لكن اللى حضرتك قولتيه مكانش بيدل على كده خالص لان ببساطة اللى انتى قولتيه بيدل على استهتارك بالاهانة بينا لان مش معنى ان حد يعلمنى انه يهزانى وبعدين على فكرة معظمنا بيحضر محاضرة دكتور جلال لكن بعد اللى حصل معظمنا برده كره المادة ومبقاش بيحضر المحاضرة وكلنا التزمنا باللى دكتور جلال قاله واحترمناه وحضرنا من غير الورق لكن لما يوصل الموضوع للتفتيش يبقى كده الموضوع فيه اهانة لينا كلنا كطلبة ومش للى اتفتش بس لان الموضوع كان ممكن يحصل لاى حد فينا وعلى فكرة الموضوع فعلا تراكمى زى ما كتير من زمايلنا قالوا وبعدين انا بس عاوزة حضرتك تتخيلى ان الموقف ده حصل ليكى لا قدر الله او نا الدكتور دخل السكشن وطردك لانك كنتىبتلعبى فى زراير الباطو هل كنا هنلاقى نفس رد الفعل برده منك ولا لا وبكرر مع احترامى الكامل ليكى ان اللى حضرتك قلتيه لم يصل للنتيجة المرجوة منه بل العكس تماما استفز الكتير مننا اكتر من الموضوع نفسه واظن ان انا وضحت السبب قبل كده ةانا اسفة اذا كان كلامى كتير بس بصراحة انا كان لازم اقول اللى عندى لانى مكانتش متوقعة الرد ده ولا الاسوب ده من طالبة زميلتنا المفروض انها حاسة باحساسنا كطلبة محطوطين فى موقف ظلم ومطلوب منهم السكوت على الاهانة لمجرد ان فيه حد متحكم فى مستقبلهم وعموما احنا بنعمل اللى علينا والباقى على ربنا وان وصل الامر لمظاهرة زى ما حضرتك قولتى

Pharma Student

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharmacistina مشاهدة المشاركة
    بصوا ..

أنا اللي أعرفه اني المفروض أستحمل من أي دكتور بيعلمني ..

أنا بتعلم منه , فبستحمل حتى لو أساء الي ..

انتو عارفين ان د- جلال دكتور بيشرح على مستوى عالي .. اللي بعد الشر بيحضر المحاضرة عارف كدة ..

وبعدين في ناس زميلات لكم من سنة ثالثة قالولي انه نبه في المحاضرة على موضوع الشرح انكم المفروض تبقوا كاتبينه ..

مقلتش ان التفتيش دة شيء صح .. أنا مقلتش كدة ..

أنا كان قصدي أهديكم و أهون الموضوع , لكن انتو مفهمتوش قصدي ..

أقولكم يا جماعة .. روحوا اعملوا مظاهرة أحسن !!! و سيبوا مذاكرتكم و اقعدوا بقى اتكلموا في الموضوع دة كتير ..

كدة كويس ؟؟

أكيد طبعا أى دكتور بيعلمنى لازم احترمه واقدره طول ما هو بيقدرنى وبيحترمنى

ما هى حضرتك على حسب يعنى لو مثلا بتتكلمى فى المدرج والدكتور بيشرح عندوا كل الحق انو مش بس يهزئ لأ ويطرد كمان عندوا حق أوك؟؟؟ لكن يا دكتورة لو طلب منك ان شنطتك تتفتح دى تعتبر ايه يعنى مش فاهمة ..... !!!!!

أها انا كنت بحضر المحاضرات فى الاول بس بصراحة حصل موقف من يومها مش حضرت برده كان فيه اهانة لطلبة زمايلنا لما يكون فى ناس داخلة مع الدكتور المدرج ومش بعده لأ معاه ومكنش لسه بدأ وبعد ما الباب اتقفل طلب منهم يفتحوا والباب ويطلعوا بره ده ايه رغم انهم محضروش المحاضرات اللى قبلها جايين يحضروا محاضرة دكتور جلال ومعنى كده انهم مهتمين بيها ايه سبب الطرد بقى انهم داخلين مع الدكتور المدرج ؟؟؟؟؟

ده غير موقف تانى حصل لينا فى نفس السكشن ده هما قاسمين السكشن بتاعنا على دورين السكشن التانى كانوا هيبدلو الاسماء اللى فوق تحت واللى تحت فوق فالمعيدة اخدتنا وطلعتنا وكل ده والدكتور ورانا متابعنا من بعيد والمعيد اللى فوق مش رضى يدخلنا ونزلتنا تانى معاها تحت وبرده كل ده والدكتور ورانا ولما لقانا نازلين دخل بسرعة من الباب القريب واحنا طبعا بندخل من الباب بتاع الطلبة بعيد عن الباب ده ودخل طردنا والمعيدة تقوله يا دكتور يقولها اطلعوا بره بس وبعدين نبقى نشوف وبعديها بشوية دخلهم ده ايه ؟؟؟؟

احنا مش طالبين اى حاجة غير المعاملة الكويسة لان الذكرى الطيبة هى اللى بتدوم فى الاخر مهما كان. دكتور جلال عندوا علم نحترمه ونقدره ودكتور ليه مكانته اكيد طبعا بس نحترمه اكتر لما نحس انو بيحترمنا ويقدرنا

يعنى مثلا موضوع زى مناقشة الاستبيان اللى احنا عملناه فى السكشن لما الدكتور قالنا هنناقش السلبيات والايجابيات اللى انتو شايفينها احترمته جدااااااااا لان حاجة زى دى احنا محتاجينها و حاجة محترمة أوى

محدش قال ان احنا بندخل من غير الشرح لو متابعة الموضوع صح من الاول لان اصلا اللى بيدخل من غيره بينقص مش بتعدى يعنى وطبعا دكتور جلال ليه الحق فى ده

انا مش فاهمة قصد حضرتك ايه لو الموقف ده حصل معاكى بأمانة عايزة اعرف ردك هيكون ايه ؟؟؟؟

التعديل الأخير تم بواسطة Dr-roro ; 22-04-2010 الساعة 11:08 PM

Pharma Student

بس كده
    حاضر
    بس مش بنافق حد

Pharma Student

Thumbs up

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr Anonymous مشاهدة المشاركة

بس كده
    حاضر
    بس مش بنافق حد

i agree with u
    انا مستغربة جدا لموقفك د/فارما بس لو كنتى حسيتى بالظلم والاهانة اللى حسينا بيها اكيد ده مكانش هيبقى رأيك

Pharma Student

هلا التزمنا بأدب الحوار!

الغرض من الموضوع عرض وجهة نظرنا وضيقنا جميعا من سوء المعاملة والمطالبة بحقوقنا فى معاملة حسنة
    يجدر بنا طرحها بأسلوب منظم ولبق

كلنا مستاء من الوضع الحالى فى هذا القسم
    لكننا ما اجدنا عرض وجهة نظرنا
    كثر الجدال وكثرت الاخطاء فى الحديث
    ولعلى أول من أخطأ
    أسأل الله ان يغفر لنا جميعا ولكل من أسأنا اليه

أرجو أن يتم غلق الومضوع فلاداعى للاستمرار فى الحوار بعد ان عُرض الامر على دكتور حسن الكاشف وهو ما اردناه

Pharma Student

ياريت يا جماعة نقفل الموضوع ده بقى لأن مافيش منه فايدة بالعكس الموضوع ممكن ينقلب لضدنا

Pharma Student

محدش يخاف الموضوع كده كده هيتقفل لواحده

او بمعنى اخر محدش بعد كده هيشارك فيه

والسبب بسيط جدا

هو انكم هتسمعوا عن خبر جديد هينسيكم كل حاجة

وهنقعد نتكلم فيه كتير زى ماعملنا التيرم الاول بالظبط

اما بالنسبة للاعضاء اللى بيقولوا ان لغة الحوار بقت سيئة

فانا اتعلمت فى ابتدائى ان الحوار بيضم جميع الاطراف عشان نوصل لحل

لكن الموضوع ده بنكلم فيه نفسنا مفيش فيه اى حوار خالص

فمش فارقة اللغة اللى بنتكلم بيها

Pb Elite

أرجو أن يتم غلق الومضوع فلاداعى للاستمرار فى الحوار بعد ان عُرض الامر على دكتور حسن الكاشف وهو ما اردناه
    فعلا لانه هدف الموضوع التعبير عن اراءنا وتوصيل صوتنا..وده ال حصل..
    ـــــــــــــــــــــــــــ
    تم غلق الموضوع..

صفحة 12 من 12 الأولىالأولى ... 2101112