صفحة 9 من 9 الأولىالأولى ... 789
النتائج 81 إلى 85 من 85

الموضوع: حراميــــــــــــــــة فى الكليـــــــــــــــة !!! ...... طيب ايه الحـــــــــــل؟؟؟

Pharma Student

ربنا يسترها معانا ويحمينا
    المهم الحاجة بتاعتك تفضل جوا عنيكي

Pharma Student

والله صعبانة عليا البنت دى قوى ربنا يعوضها خير
    انا اتعودت احط الموبيل معايا فى البالطو بس للاسف ساعات بسيب فلوس كتير فى الشنطة وبنسى احطها فى جيبى
    بس الحمد لله ربنا بيستر

ويا ريت بقى الامن يشوف حل فى الولد اللى بيقول انا جعان ده لانه بجد مستفز كل يوم بيجى ويقول نفس الكلام وهو مش محترم اصلا

Pharma Student

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

للأسف أنا كنت موجودة ساعة ما البنت دى كانت فى المعمل مش عارفة باين بعد امتحانها المهم ان ساعتها المجموعة بتاعتى اللى كانت بتمتحن و قالو لنا ان كل واحدة تفتح شنطتها و طبعا ناس كتير اعترضت(و ده حقهم)و لكن لما شافوا البنت و عرفوا اللى حصل كله فتح شنطته و بجد كان موقف فظيع و هى كانت منهارة لا حول و لا قوة الا بالله
    أما موضوع الشحاتين و كده فياريت بجد معدش يحصل و خاصة أيام الامتحانات لأنى الواحد بيفاجأ زائد ان فيه حاجات تانية بتحصل بس مش هتكلم عنها دلوقتى
    لنا الله

بجد ارجو من ادارة الكلية التدخل و منع دخول المتسولين الحرم الجامعى
    اسفة على الاطالة و شكرا

أما موضوع الشحاتين و كده فياريت بجد معدش يحصل و خاصة أيام الامتحانات لأنى الواحد بيفاجأ زائد ان فيه حاجات تانية بتحصل بس مش هتكلم عنها دلوقتى
    لنا الله

حصل فعلا وهيتم منعهم .. والحرس عارفين كده فعلا .. وانا شخصيا لما بشوف اى حد منهم بشيله وارميه بره الكليه ..

Pb Elite

ربنا يستر بعد كده ان شاء الله

صفحة 9 من 9 الأولىالأولى ... 789