صفحة 22 من 22 الأولىالأولى ... 12202122
النتائج 211 إلى 217 من 217

الموضوع: ساحة حوار ومحاضرات مادة الصحة العامة

Pb Elite

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة da_mysterous مشاهدة المشاركة
    لا بجد بجد انا عاوز اسال سؤال انتو بتستهبلو ولا بتستعبطوا هو مافيش غير المنتدى اللى تتكلموا فيه عن ورق الكورسات انتو عاوزين يحصل فينا ايه اكتر من كده الدكاتره بتدخل عع المتندى وبتشوف احنا بنركز على ايه ومبيجيش منه حاجه واظن لاحظتم ده ف كل الامتحانات اللى موجوده فعشان كده ابوووس ايدكو بلاش تتكلمو عن ورق الكورسات ومين قال ايه ف الكورس ومين مقالش ايه خلوكو عاقلين شووووويه بليييييز مش ناقصه نكسه اكتر من اللى منكوسينها وبيتهيالى اللى عاوز يعرف حاجه بما انه بيدخل نت يبقى اكيد عنده اكوونت ع الفيس مش هيخسر حاجه لما يسال اصحابه اللى ع الفيس وهما يردووا عليه بجد هيا مش ناقصه ..بالله عليكو شغلوا دماغكم شووويه
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة da_mysterous مشاهدة المشاركة

-----

خلو المنتدى للحاجات اللى بتتقال ف المحاضرات وكلام الدكاتره بلاش ندخل دوول مع دووول

على فكرة يا دكتور فيه اسلوب ارقى من كده ممكن حضرتك تتكلم بيه

Pb Elite

علي فكرة يادكتورة أميرة..أنا كنت هدخل أرد برضه علي الموضوع ده...لأنه الحقيقة فيه لخبطة ولبس عندنا كلنا...ونشوف المنتدي ده لما احنا نخاف نقول فيه اللي احنا عايزينه بكل ذوق وأدب..في أي شيء هنقوله فين!!! ....نتكلم في اللي احنا عايزينه بلا استثناء طالما لم نخطأ في أحد..نتكلم بقه في دروس في ورق خارجي وفي ورق داخلي في محاضرات في أي حاجة...واللي هيعاقبنا علي كلامنا يبقي مخطئ ويروح يراجع نفسه كويس!!..ده منتدي في الأساس للطلبة برضه علي ماأظن...ونتكلم في أي حاجة بلا استثناء زي ماقلت في اطار الأدب والإحترام وده الفيصل.

Pb Elite

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فهمي مشاهدة المشاركة
    علي فكرة يادكتورة أميرة..أنا كنت هدخل أرد برضه علي الموضوع ده...لأنه الحقيقة فيه لخبطة ولبس عندنا كلنا...ونشوف المنتدي ده لما احنا نخاف نقول فيه اللي احنا عايزينه بكل ذوق وأدب..في أي شيء هنقوله فين!!! ....نتكلم في اللي احنا عايزينه بلا استثناء طالما لم نخطأ في أحد..نتكلم بقه في دروس في ورق خارجي وفي ورق داخلي في محاضرات في أي حاجة...واللي هيعاقبنا علي كلامنا يبقي مخطئ ويروح يراجع نفسه كويس!!..ده منتدي في الأساس للطلبة برضه علي ماأظن...ونتكلم في أي حاجة بلا استثناء زي ماقلت في اطار الأدب والإحترام وده الفيصل.
    ودا اللى انا اقصده يا دكتور انى اعبر عن رايى بذوق وادب مع احترامى للاخرين من غير ما اتعدى على راى حد ولا ازعل حد منى
    احنا خلاص كام يوم ونتخرج ونشتغل ونتعامل مع الناس
    ولازم يكون اسلوبنا ارقى من كده بكتير
    علشان نكسب محبة الناس لينا ونزودهم ثقتهم فينا

Pb Elite

انتو ناسيين د.جوهر عرف ان ميد ترم الابلايد اتسرب منين
    متهيألي مش مالمنتدي صح ؟؟

Pb Elite

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hope1 مشاهدة المشاركة
    انتو ناسيين د.جوهر عرف ان ميد ترم الابلايد اتسرب منين
    متهيألي مش مالمنتدي صح ؟؟

الإمتحان متسربش ولا حاجة....أي حد كان ممكن يدخل علي الموقع ويجيب الإمتحان...يعني ده مش تسريب....ده خطأ في النظام اللي حط بيه الإمتحان واحنا مش مسؤلين عن الخطأ ده ولا أي نتائج تترتب عليه زي وضع الأسئلة هنا...
    احنا لما بنتكلم في ورق ودروس ومحاضرات وغيره هنا علشان نساعد بعضنا وكله في اطار اللي الدكتور بيقوله في المحاضرة...ولا غلطنا في حد ولا حاجة..ولو احنا بنحب نسايس شوية علشان الأمور تمشي...ده مش يلغي حريتنا في الكلام بإحترام وأدب وبدون اهانة أي شخص وأي دكتور...

Pb Elite

بس الدكتور عرف انه مع الناس مالفيس
    و بعدين يا جماعة دول ولاد الدكاترة نفسهم بياخدوا دروس
    هنضحك علي بعض و لا ايه

Super Moderator

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فهمي مشاهدة المشاركة
    تمااام
    اللى خايف من حاجه مايعملهاش وخلاص وميحملش حد ذنب تصرف اى دكتور
    اللى عاوز يوصل لورق هيوصله من الفيس او من المكتبه او اى حته تانيه

خير ... الماده عدت الحمد لله

ربنا يهون

نستأذنكم فى غلق الوضوع

صفحة 22 من 22 الأولىالأولى ... 12202122