صفحة 3 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 45

الموضوع: كوكتيل رحلات .. لكل الاذوااااق ^_^

Pharma Student

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طالبة علم مشاهدة المشاركة
    طيب ازاي مثلا في رحلة اسكندريه فرضا هنروح الاماكن دي كلها ونرجع بدري كدا؟؟؟ اعتقد صعب بس لو في امكانيه اننا نرجع تاني يوم الصبح هيبقى افضل عشان الناس اللي بتسافر بردو وكدا هيكون مناسب للجميع
    انا بردو رايي من راي الدكتورة لان الاماكن كتير اللي محددنها ولو رجعنا عالساعه 11 مش هنلاقي مواصلات توصلنا اما لو رجعنا الصبح هيكون في ساعتها مواصلات فياريت لو نحليها الصبح احسن ويبقى كويس للناس اللي بتسافر .... ونلحق كمان نتفرج عالاماكن دي

Thumbs up

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طالبة علم مشاهدة المشاركة
    طيب ازاي مثلا في رحلة اسكندريه فرضا هنروح الاماكن دي كلها ونرجع بدري كدا؟؟؟ اعتقد صعب بس لو في امكانيه اننا نرجع تاني يوم الصبح هيبقى افضل عشان الناس اللي بتسافر بردو وكدا هيكون مناسب للجميع
    بسم الله الرحمن الرحيم

اولاً
    موضوع ان نرجع متاخخر يمكن صعب لكذا سبب
    1- ان مش كل الاسر هتوافق ان بناتهم يباتو برا البيت وانا الصراحه لو ف موقف زي ده مش هوافق
    2- ان المبيت ف الشارع غير مصرح بيه ف رحلات الجامعه والحل اننا نحوله لمعسكر
    3- الاتوبيس اللي حجزناه يوم هيبقى كدا يومين وبكده هنلخبط سعر الاشتراك بدل الف جنيه هيبقى الفييين (للاتوبيس)

ثانيا
    ممكن نحل الموضوع ونسيب مكان حضراتككم مش محتاجين تروحوه ضروري

ثالثا
    انا قلت القلعه او المكتبه ...... يعني لورحنا حاجه واحده يبقى هيفضل عندنا وقت

رابعا
    مواعيد التجمع الصبح الساعة 7 ونص ان شاء لله

خامسا
    انا لسا مستني اقتراحاتكم للرحلات دي

بشكركم ع سعة الصدر

سلام عليكم
    التعديل الأخير تم بواسطة Dr . MOH Alfi ; 09-12-2011 الساعة 10:54 AM

Pharma Student

احنا كنا رحنا رحله تبع الاتحاد بردو لاسكندريه ونفس الاماكن دي كلها بس كنا رجعنا تاني يوم يعني كنا في بيوتنا الساعه 7 الصبح ... انا عارفه اكيد ان فيه اهالي مش بيوافقو على حكاية البيات برا بس بردو الرجوع للبيت بالنهار والمواصلات والسفر بالنهار افضل بكتير من السفر بالليل واكيد بالنسبه للوضع اللي البلد فيه دا ماعتقدش ان حد هيكون مطمن ان بنته تركب مواصلات وتسافر بالليل

السلام عليكم

بشرى سارة

إن شاء الله البنات اللى فى المدينة اللى عايزين يطلعوا الرحلات بتاعت اتحاد الكلية .. خلاص إن شاء الله هيباتوا فى المدينة عادى .. والطلب اللى اتوافق عليه بفضل الله كان مُقدم كمان إن ممكن اللى عايز يبات ليلة قبل الرحلة عشان ميتأخرش على التجمع الصبح ...

Thumbs up

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.sara22 مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم

بشرى سارة

إن شاء الله البنات اللى فى المدينة اللى عايزين يطلعوا الرحلات بتاعت اتحاد الكلية .. خلاص إن شاء الله هيباتوا فى المدينة عادى .. والطلب اللى اتوافق عليه بفضل الله كان مُقدم كمان إن ممكن اللى عايز يبات ليلة قبل الرحلة عشان ميتأخرش على التجمع الصبح ...

شغل عالى والله
    ربنا يبارك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr . MOH Alfi مشاهدة المشاركة

شغل عالى والله
    ربنا يبارك

[CENTER]ربنا المستعان بس والموضوع يخلص تماما

هوا آه اتوافق عليه تماما ومن المدير العام للمدن مباشرة قدامى ... بس لسه تخليص الموضوع ورقيا ... روتينيات ..

وبنتابع الموضوع ... وربنا المستعان
    [/CENTER]

بسم الله

ياريت ,,,, البنات اللى طالعين الرحلات ,,, وهما فى المدينة أصلا ,,,

يبعتولى رسالة بالاسم ... الرحلة اللى هيطلعوها ... فى المدينة مبنى ايه والدور الكام ,,,

ضرورى جدااااااااا وياريت بسرعة

واللى تعرف صحابتها أو زميلات ليها طالعين تبعتلى بياناتهم برده

,,,

Pharma Student

أنا عرفت يوم الخميس (12\1) أن رحلة القاهرة والاسكندرية(بنات فقط) اتلغت لأن أعداد اللي حجزوا قليل جدا

Pharma Student

أنا عرفت أن رحلة القاهرة والاسكندرية (بنات بس)اتلغت لأن عدد الي حجزوا قليل
    وأن رحة الاسكندرية الي طالعة 29|1اتأجلت ليوم 30|1

بفضل الله وبحمده ,,,
    تمت الموافقة كتابيا على المبيت فى المدينة الجامعية بعد العودة من رحلات اتحاد الكلية ... الاسكندرية يوم 30/1 و الفيوم 8/2 ....

وتمت الموافقة شفهيا على الموافقة على المبيت ليلة قبل كل رحلة للالتزام بالحضور فى ميعاد التجمع فى الساعة الـ7 صباحا ...

وإن شاء الله سيتم متابعة وصول الأوراق إلى المدينة والمبانى لاتمام اجراءات المبيت يوم الخميس إن شاء الله ...

ولو فى بنت فى المدينة الجامعية ومكنتش بلغتنى اسمها ياريت تبعته بسرعة

**رحلة سعيدة للجميع إن شاء الله**

صفحة 3 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرةالأخيرة