النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: البرنامج الانتخابى للطالبه ندا سراح الدين (الفرقه الثالثه)

Pharma Student

Thumbs up البرنامج الانتخابى للطالبه ندا سراح الدين (الفرقه الثالثه)

انا ندا سراج الدين محمود محمود..مرشحه اللجنه الثقافيه والاعلام ...كل الناس لازم تشارك وتروح تتنتخب وتحط صوتها للي عاوزه حتي لو مش ليا ...انا حصلت علي المركز الخامس علي مستوي الجامعه في المسابقه الثقافيه الترم الاول ..وحصلت علي المستوي الاول علي مستوي الجامعه في بطوله الكراتيه ....وكنت في فريق العلاقات العامه في تنظيم اسبوع الشباب الجامعات اثناء تواجده في جامعه المنصوره .. وشاركت في تنظيم الاسبوع البيئي في الكليه ..وليا انشطه تطوعيه كتيره علي مدار كل سنه ليا في الكليه ... البرنامج الانتخابي لكل مرشح ليست العبره في كثرته ولكن العبره فيما تستطيع ان تحققه لك ولغيرك قبل منك ...ومصداقيتك فيما تستطيع ان تقدمه انا اتمني ان يصبح الاتحاد اقرب للطلبه من قبل كدا وان يشارك الطلبه في كل الاحداث ...والمشاريع ...مش شرط تدخل اسره عشان تقدر تعمل حاجه...... بالاتحاد الجديد هيكون كل الي نفسو يعمل حاجه في اي وقت يقدر يشارك ....احنا بقي لينا صوت خلاص مش هنسكت عن حقنا تاني ...اول سؤال انا دخلت الاتحاد ليه ....؟؟؟؟
    عشان انا شايفه ان لينا حقوق كتييير وحاجات كتيره مش عارفين حاجه عنها ومش بناخدها ولا بنعرف نعملها ...ودلوقتي انا بطالب بالحق دا ليا ولغيري ولكل واحد مش عارف فين حقه اصلا ...

Pharma Student

البرنامج الانتخابى كالاتى :
    1- المسابقات الثقافيه والجوائز الفوريه بين طلبه الكليه
    2- عمل المسابقات الثقافيه بين فريق من الطلبه وفريق من المعيدين
    3-عمل مجله مطبوعه شهريه لجميع الطلاب
    4-عمل مجله الحائط الدوريه واستطاعه اى طالب نشر اى عمل فكرى وادبى له فيها
    5-اعلان مسابقه بين جميع طلاب الكليه لاختيار فريق النوابغ
    6- الاعلان عن اى مسابقه ثقافيه لاستطاعه الطلاب المشاركه فيها
    اتمنى ان استطيع عمل مسابقه ثقافيه بين كليات صيدله على مستوى مصر لكى نستطيع التبادل الثقافى بين الجامعات