صفحة 12 من 12 الأولىالأولى ... 2101112
النتائج 111 إلى 115 من 115

الموضوع: أغـانى فى الكليه !!

Pb Elite

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.monalizaa مشاهدة المشاركة
    الفكرة فعلا ان اي حد من بره بيعرف لا بيهمه بقى كان فيه فصل ولا لاء ولا بيسأل اصلا عن اي حاجه غير
    بجد عملتو حفله وجبتو فرقة وكان فيه مسرح ؟؟؟؟
    اخويا في ثانوي بيقولي ما قولتليش ليه كنت خدت العيال اصحابي وروحنا
    قولتله المرة الجايه ما تستعجلش ..احنا حفلاتنا كتير ربنا يباركلهم

mashy e7na mosh ben2ol 3ashan elly bara
    elly bara mosh hayetkalemo 3an kolit\etna zey ma talabetha hatetkalem
    e7na 7abena newasal el7a2e2a 3ashan mateb3\2ash elsora wasla befaza3a elly seme3tha
    ]we kolha ta3llekat mn nas ma7aderetsh
    asasan 3ashan to7kom

Moderator

لا مش للدرجة دي يا شيكو فيه ناس كانت حاضرة أنا مشيت بعد المغرب بفترة -مصلية المغرب هناك- ولفيت شوية شفت اللي كان حاصل وشفت اللي داخلين الكلية -شباب وبنات- كان شكلهم عامل ايه .. وعموما التعليق من البداية كان على الفكرة نفسها مش على اليوم مشي ازاي.. وانتي ود سامح وضحتوا النقطة دي وباقي بس الاعتراض على فكرة الحفلة في حرم الجامعة وبالشكل دا.

Pb Elite

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mouri Ran مشاهدة المشاركة

لا مش للدرجة دي يا شيكو فيه ناس كانت حاضرة أنا مشيت بعد المغرب بفترة -مصلية المغرب هناك- ولفيت شوية شفت اللي كان حاصل وشفت اللي داخلين الكلية -شباب وبنات- كان شكلهم عامل ايه .. وعموما التعليق من البداية كان على الفكرة نفسها مش على اليوم مشي ازاي.. وانتي ود سامح وضحتوا النقطة دي وباقي بس الاعتراض على فكرة الحفلة في حرم الجامعة وبالشكل دا.

ana bas 3awza a2ol en ok el 7afla khalas et3amaelt
    laken maknetah kabarah
    wala kan el7adren r2asen we makansh e\feh sewareh
    we elwad3 kan mo7taram we kewayes
    de moah awel 7afla tet3amal fe egam3a
    we koliat kter 3amalet
    heya 3adat kewayes we ba2d keda
    neda2a2 3ashan maye7selash fe ay nashat
    nad2a2 tokhos kol eltalaba we elmas2olen
    -----
    so2al akher bas
    homa kano 3amlen ezay ?
    eh elly shofteh?

Pharma Student

هههههههههههههههههههههه

الواحد ساب قصة عصابة الاربعة وقريت ال12 صفحة لأن فيهم تشويق أكتر من القصة نفسها

بس الموضوع ده مليان نكت بصراحة من أول الحفلة لحد الاستيدج انتهاءا باليوم الساقع

بصراحة استمتعت بالموضوع كله على بعضه وبالردود

وكالعادة دلوقتى الواحد فعلا بدأ يصدق فكرة كنت بتخانق فيها مع زمايلى فى مرة من كام سنة كده

انا كنت مقتنع ان لما الكبير يتغير اللى تحته هيتغير

وصاحبى مقتنع ان لما الصغيرين يتغيروا الكبير هيتغير

العدد اللى موجود فى الصورة ده بيدل ان معظم طلبة الجامعة التحاقهم بالجامعة ماهو الا مكان للترفيه لمدة 5 سنوات قبل الخروج للحياة العملية

وان الجامعة فقدت قيمتها كمكان لتحصيل العلم

كلم اى خريج عن ايام الجامعة هتلاقيه بيسرد ليك ذكرياته عن الصحبة والسنتر والقعدة مع أصحابه سواء بنات او أولاد او الاتنين وانه مفتقد ايام الكلية عشان كده بس

انا زمان كنت دايما بقول ان العيب فى الادارة لكن دلوقتى واضح ان فيه طلبة بيستغلوا ضعف الادارة الواضح فى عمل ايفنتات بعيدة كل البعد عن دور الكلية أو دور الطالب فيها

حوار الحفلة ده فكرنى بحوار السنة اللى فاتت كان مستفز جدا اتعمل عندنا فى الكلية السنة اللى فاتت ومحدش اعترض عليه

خرجت بره الموضوع بس بجد الموضوع معدش يستحق حرقة دم الناس بتاخد النصح بنوع من العصب وبيصنفوك تصنيفات عنصرية ويبدأوا يدخلوك فى اماكن وحوارات بعيدة عن الموضوع عشان يثبت لنفسه الضعيفه ان اللى عمله ده صح وان ارائك وأفكارك ماهى الا تخلف او تعصب دينى او رجعية
    التعديل الأخير تم بواسطة Dr/HULK ; 07-11-2011 الساعة 06:09 PM سبب آخر: قشطة ياسامح اعملك جبهة داخل الكلية انت وأصحابك ووقفوا الهبل اللى بيحصل

Super Moderator

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr/HULK مشاهدة المشاركة
    هههههههههههههههههههههه

الواحد ساب قصة عصابة الاربعة وقريت ال12 صفحة لأن فيهم تشويق أكتر من القصة نفسها

انا بقول برضو ايه اللى رجع الموضوع ده تانى

بس الموضوع ده مليان نكت بصراحة من أول الحفلة لحد الاستيدج انتهاءا باليوم الساقع

بصراحة استمتعت بالموضوع كله على بعضه وبالردود

وكالعادة دلوقتى الواحد فعلا بدأ يصدق فكرة كنت بتخانق فيها مع زمايلى فى مرة من كام سنة كده

انا كنت مقتنع ان لما الكبير يتغير اللى تحته هيتغير

وصاحبى مقتنع ان لما الصغيرين يتغيروا الكبير هيتغير
    انا مقتنعه ان الصح ان الكبير يحاول يغير الصغير
    لان الكبير دوره الاساسى يعلم
    الصغيره دوره يتعلم
    يعنى فى الاخر

لما الكبير يتغير اللى تحته يتغير

العدد اللى موجود فى الصورة ده بيدل ان معظم طلبة الجامعة التحاقهم بالجامعة ماهو الا مكان للترفيه لمدة 5 سنوات قبل الخروج للحياة العملية

وان الجامعة فقدت قيمتها كمكان لتحصيل العلم

كلم اى خريج عن ايام الجامعة هتلاقيه بيسرد ليك ذكرياته عن الصحبة والسنتر والقعدة مع أصحابه سواء بنات او أولاد او الاتنين وانه مفتقد ايام الكلية عشان كده بس

انا زمان كنت دايما بقول ان العيب فى الادارة لكن دلوقتى واضح ان فيه طلبة بيستغلوا ضعف الادارة الواضح فى عمل ايفنتات بعيدة كل البعد عن دور الكلية أو دور الطالب فيها

حوار الحفلة ده فكرنى بحوار السنة اللى فاتت كان مستفز جدا اتعمل عندنا فى الكلية السنة اللى فاتت ومحدش اعترض عليه

ربنا يخرجنا من الكليه دى على خير

خرجت بره الموضوع بس بجد الموضوع معدش يستحق حرقة دم الناس بتاخد النصح بنوع من العصب وبيصنفوك تصنيفات عنصرية ويبدأوا يدخلوك فى اماكن وحوارات بعيدة عن الموضوع عشان يثبت لنفسه الضعيفه ان اللى عمله ده صح وان ارائك وأفكارك ماهى الا تخلف او تعصب دينى او رجعية
    صــــــــح للأسف

صفحة 12 من 12 الأولىالأولى ... 2101112