صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 13

الموضوع: اشاعة ,,,,,,تتحول لبركان من الغضب و الانتقام!!!!!!

Pharma Student

Angry اشاعة ,,,,,,تتحول لبركان من الغضب و الانتقام!!!!!!

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته,,,

بجد مش عارفه ابتدي منين .....كل الناس في مصر طبعا فرحانين و شغلهم الشاغل الماتش الجاي في السودان و اللي هيحصل فيه
    انا معاهم ان الفرحه حلوه والشعب بيحاول يلاقي اي حاجه تحسسه بالتفاؤل و الامل و تخرجهم شوية من مود التعب و قله الحيله و الظروف الصعبه و ........و.......و.....طبعا مشاكلنا مالهاش نهايه

الغريب ان الترفيه يتحول من متعه و ترويح عن النفس لتعصب و اخذ بالثار
    بعد انتشار اشاعه بين المنتديات الجزائريه ان في 6 مااااااااااتوا ووصلت جثثهم النهارده الجزاير بعد تعرضهم لضرب شديد ادي لموتهم ولسه في 11 في الطريق!!!!!!!
    و بالفعل انا اتكدت بنفسي و دخلت منتديات تابعه للجزائريين بيترحموا فيها علي شهدائهم و بيدعوا علي الظلمه و القتله
    واللي يقول انا كنت في الجنازه..... و كمان ضايفين صور

ازاي نسمح ليهم بنشر اشااااااااااعاااااااااااااااات عننا تسئ لينا للدرجه دي ........وما حدش حاول ينفي الكلام دا و تعاملوا معاه بتجاهل تام ودا اتفسر بان السكوت علامة الرضا
    بجد في ايه؟؟؟ كراهيه وتدمير وحقد علي مجرد لعبه يخليهم الوقتي الوقتي حالا محاصرين مصريين عايشين ف الجزاير وبتعرضوا ليهم بالضرب و كور من النار
    للاسف و بكررها للاسف يتحول المسلمين لاعداء وبينهم دم علي كورة ازاي يوصل بينا الحال للدرجه دي
    دا محدش مننا بيقف ضد الصهاينه و لا اعداءنا الحقيقين بنفس الحماسه ومتخيلين كمان ان الموت في سبيل الكورة شهاده
    مش قادره اقول غير حسبنا الله و نعم الوكيل فيكو يا عرب

معظم الشعوب دي بتغير من مصر .. وبيكرهوا مصر فعلا خصوصا اللى فى قارة افريقيا ..

بيغيروا منها لان ليها الرياده .. بيغيروا منها لانها صاحب الفضل عليهم .. افتكروا كده ايام استقلال الجزائر من فرنسا ومين صاحبة اليد العليا فيها .. ومين الى آوى اللاجئين الجزائريين ..

اوباما لما حب يوجه كلمه للعالم الاسلامي وجهها منين ؟؟

انا لسه سامع الوقتي في برنامج 90 دقيقه مكالمات من مصريين فى الجزاشر بيشتكوا ويستغيثوا انهم محبوسين فى بيوتهم .. وبيترموا بالحجارة ..

فعلا مصر بتثبت انها ام الدنيا .. وشعبها هو الشعب الاصيل ..

صدقوني هما اللى بيولعوا الشرار .. عشان النيرات تمسك في كل شيء وتنهيه ..

احنا اه اتحمسنا .. بس بنتحمس لبلدنا .. وبنحب منتخبنا .. عمرنا ما اسائنا لحد .. وعمرنا ما حرقنا علم حد .. الا اسرائيل ...

حسبي الله ونعم الوكيل في كل كاره لمصر وغيور عليها ..

Pharma Student

ربــــنا يشفى بجد
    اللى بيحصل دا جنان رسمى

بردو اسمعوا دى لأحمد مكى .. عجبانى أوى بصراحة
    http://www.youtube.com/watch?v=IyC51...eature=channel

Pharma Student

انا فعلا مش قادره استوعب كل اللي بعملوه دا .....غيروا التاريخ وحرفوا القران علي ايه ما اعرفش.....
    بجد عندهم حق الغرب ياخدوا فكره سيئه عن العرب و يعتبروهم همج دا من غيظهم دمروا محلات وولعوا نار فيييييين في فرنسا!!!!!!!!!
    بجد حاجه مستفزه ,,,,,,طب ايه اللي عملته فيهم البلد دي؟؟؟؟؟؟بجد خلوا منظر العرب المسلمين وحش اوووووي
    بس مش عارفه ليه جوايا احساس ان في حد ورا كل العك اللي بيحصل اليومين دول زي ما يكون في ايد بتحاول تفرق ما بين الشعبين ,,,,,,,,,
    بس لو حتي الكلام دا حقيقي ازاي حد يسمح لنفسه انه يبقي مجرد لعبه في ايد ناس تانيه تعمله غسيييييييل مخ و تتلاعب بيه للدرجه دي!!!!!

مش محتاجين يد خارجيه تفرق بين الشعبين لانهم عمرهم ما كانوا مع بعض اصلا ..

عارفه فيه مثلا بيقولك ان فيه اماكن الشيطان مش بيضيع وقته فيها لانها خربانه خربانه ..

برضه الايادي الخارجيه مش هضيع وقتها فى انها تخرب حاجه كده كده خربانه ..

Pb Elite

لا يادكتور انا مش معاك انها خربانه خربانه صحيح علاقتنا باالجزائرين مش سمنه على عسل بس لو حصل حرب ولا حاجة لاقدر الله وده المطلوب اثباته هتتكرر ماساه حرب العراق والكويت والعرب يتقسمو نصفين كل واحد يحارب الجبهة التانية وساعتها نبقى احنا اللى خلصنا على بعض وتيجى الايدى الخفيه عشان تساعد واهو بالمرة تحتلنا يبقى فى اكتر من كده خراب مستعجل

Pharma Student

لقد اتفق العرب على الا يتفقوا
    حسبى الله ونعم الوكيل

Pharma Student

امال لو عرفتوا ان اسرائيل بتهني مصر في الصحف الرسميه بالفوز علي المنتخب الجزائري!!!!!!!!!

Pharma Student

حسبنا الله ونعم الوكيل
    ولا حول ولا قوة الا بالله

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة