البحث المتقدم
pharma board, The Official Board

كلية الصيدلة تفعيل العضوية المحاضرات Practical Gallery ضوابط المشاركة هذا المنتدى الرئيسية

 

العودة   منتدى كلية الصيدلة - جامعة المنصورة ҉ ][ملتقـى طلاب كلية الصيدلة بجامعة المنصورة ][ ҉ الصيدلة الاكلينيكيه أرشيف إكلنيكي 2008


 

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 25-12-2007, 02:45 PM   #81
Abo-Hany
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 1587
تاريخ التسجيل: Dec 2007
الدولة: المحلة الكبرى
المشاركات: 31
الفرقة : الاعداديـه


Abo-Hany غير متواجد حالياً
Smile

معلش يا د/tymoor حطيت اخبار بايتة
بس علي العموم جزاك الله خيرا وانجاك من امتحان الةmorfology &anatomy
 
قديم 25-12-2007, 05:24 PM   #82
w_eldali
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 1184
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: in dreams' world
المشاركات: 154
الفرقة : كلينيكال 3


w_eldali غير متواجد حالياً
افتراضي

يااااااااااااااااااااااااااااا خبر ابيض .. ابيض بجد يعني ...
ايه الامتحانات الي رفت على دماغنا مرة واحده دي؟؟
ايه يا جماعه على ايام ما كنا موجودين يعني قبل العيد و على حسب ذاكرتي الذهبية ..
ان كان في امتحان ل د. الششتاوي يوم الاتنين و بس على كدا و على ما اظن كان في عضوية شيت يوم الجمعه بس ده كل الي اعرف ...
جبتوا الاخبار الهائلة دي منين؟؟
ولا بتهزروا؟؟
 
قديم 27-12-2007, 11:46 PM   #83
tymoor89
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 1239
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 125
الفرقة : كلينيكال


tymoor89 غير متواجد حالياً
افتراضي

الله يخليك يا باشا ..
مورفولوجي ايه واناتومي ايه .. !!
هو فيه امتحان تاني غير اللي أخدناه ؟؟ ولا انت بتتريأ على اللي فات ..
يا سيدي كنت خلي الدعوة بدري شوية
 
قديم 01-01-2008, 08:50 PM   #84
Abo-Hany
Pharma Student
  • معلومات
  • معلومات الاتصال
  • احصائيات
  • حالتي

رقم العضوية : 1587
تاريخ التسجيل: Dec 2007
الدولة: المحلة الكبرى
المشاركات: 31
الفرقة : الاعداديـه


Abo-Hany غير متواجد حالياً
افتراضي

بصراحة يا د/تيمور انا بتريأ على الامتحان الى فات والى جاي
وعلى رأى المثل ماالعن من جدى الا جدتى
وبعدين هى جت على امتحان المورفولجى بس ما احنا متدمرين فى الكل يا باشا
 
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أى أخبار عن النتيجة الفراشة الرقيقة الفرقة الاعدادية 2010 510 25-07-2010 01:27 PM
أخبار النتيجة shaph3yitaly الفرقة الرابعة 2010 164 22-07-2010 08:22 PM
أخبار النتيجة سوزران الفرقة الرابعة 2010 93 13-03-2010 09:14 PM
إيه أخبار الامتحان M.32L الفرقة الاعدادية 2010 149 25-01-2010 01:10 AM
إيه أخبار النتيجة your_mother74 الفرقة الثالثة 2008 67 25-03-2008 12:46 AM


الساعة الآن 08:08 PM.

Powered by vBulletin
جميع التعليقات تعبّر عن رأي كاتبها ، ولا تعبر عن رأي الموقع او الكلية مطلقا.