صفحة 2 من 7 الأولىالأولى 1234 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 62

الموضوع: هستو واناتومى ....... استر يا رب.

Pharma Student

Exclamation ينفع كده !!!!

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Lido مشاهدة المشاركة
    شكرا على الافادة اللي قالها زميلنا د. ياسر.. لكن احب اوضحله شوية نقط بمناسبة ان انا واحد من طلبة اولى اللي هيمتحنوا المادة دي السنة دي

آخر مرة أرد عليكوا فى حاجة ........ دا إنت بهدلتنى يا ليدو ......... و بعدلاحظ إن لسة مفيش تفعيل لإدارة المنتدى

المنتدى لسة بادىء يطلب مشرفين ...... و المشرفين هم الإدارة الحقيقية .... مش admin ولا ال moderators .. مع إحترامى للجميع

أنا كنت مشرف فى أحد المنتديات ..... و مدير عام لمنتدى تانى ...... و ماسك مراقب فى منتدى تالت ........ و كل ده فى نفس الوقت ...... و بقولك عن خبرة سابقة فى المجال ...... و الله الإدارة الحقيقية هى المشرفين

Pharma Student

Smile

انا حاسة اني خلصت امتحانات خلااااااااااااص
    انا عاوزة اخلص بقه
    اتخنقت يا ناااااااس
    ما هو ده اللى انا خايفه منه .
    ياجماعه اى حد مش هيفرق دكتور عونى اعطاكم عشر اسئله
    فى اخر محاضره هيجى منهم 5 ان شاء الله
    ودكتور عمر كان مركز على حاجات يعنى اساسا مش هتزاكروا المنهج كله
    أنا برضه كنت عايزة حد يقوللى كده ... بس كنت خايفة
    من بعض الاقاويل اللى زى دى

طالما قال أسئلة يبقى هيجيب منها بس مش معنى كده إنك متقريش باقى المنهج ..... لأن السنة اللى فاتت جاب سؤال من بره الأسئلة ..... و ده طبعا سؤال الامتياز .
    أولا: ذكر أسامى ناس بتدى دروس ممنوع فى المنتدى يا دكتور ...... إحنا مش منتدى دعاية و إعلان ........ ده منتدى للكلية و المفروض نسمو عن لعب العيال ده
    أنا من وجهة نظرى ان دى مش دعاية ولا حاجة يا دكتور
    وكمان دى مش اول مرة نذكر فيها اسم دكاترة من دول
    بيتهيالى حضرتك مكبر الموضوع قوى ...

ثالثا: للدكتور queen مفيش دكتور هيكدب
    أنا طبعا ما أقصدش ان الدكتور هيكدب
    اللى انا اقصده الكلام اللى حضرتك كملت وقلته
    ان السنة اللى فاتت جاب سؤال خارج الاسئلة اللى قال عليها ...

رابعا: إن شاء الله خير و الترم التانى فى الفسيولوجى مفيش منه خوف بتاتا و كله بيقفل المادة ترم تانى ........ و ربنا يوفقكوا
    ااااااااامين يارب العالمين ، جزاكم الله خيرا يا دكتور ...

Pharma Student

[quote=yasser_glh;44923]
    آخر مرة أرد عليكوا فى حاجة ........ دا إنت بهدلتنى يا ليدو ......... و بعدلاحظ إن لسة مفيش تفعيل لإدارة المنتدى
    ليه كدة بس انا و الله ما قصدي حاجة ... يا سيدي انت ترد في اي مكان وقت ما انت عايز و تقول رأيك .. و اي حد ممكن يعقب على كلامك لو اختلف معااك ... و بعدين انا حبيت بس اوضحلك رأيي مش قصدي اضايقك خااالص ..

المنتدى لسة بادىء يطلب مشرفين ...... و المشرفين هم الإدارة الحقيقية .... مش admin ولا ال moderators .. مع إحترامى للجميع
    طب ما هياها يا دكتور .. ال Moderators بيكونوا اكتر من واحد .. كل واحد ماسك قسم ... و كل واحد شغال بوجهة نظره الخاصه .. يعني ممكن مشوف يوافقك و يقول الموضوع ده غلط و ميصحش ... على حين واحد تاني ممكن لو مشرف يقول ده موضوع عادي

أنا كنت مشرف فى أحد المنتديات ..... و مدير عام لمنتدى تانى ...... و ماسك مراقب فى منتدى تالت ........ و كل ده فى نفس الوقت ...... و بقولك عن خبرة سابقة فى المجال ...... و الله الإدارة الحقيقية هى المشرفين

اوك و الله انا عارف كل اللي بتقوله ده .. بسمفيش حاجة اسمها تقول انا مش رادد هنا تاني .. لأ المنتدى كله بتاع الناس كلها .. انت حقك ترد في اي مكان .. و اي حد يدخل يوافقك ف الراي او يعارضك .. و ارجو انك متسيئش الظن بكلامي ... لأني مقصدش ابدا اقلل من رايك او اطلعك غلطان ... و شكراااا

Pharma Student

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser_glh مشاهدة المشاركة
    آخر مرة أرد عليكوا فى حاجة ........
    لية بس يا دكتور احنا مبنسدق ان حد يرد علينا من الكبار ويطمنا شوية

دا إنت بهدلتنى يا ليدو .........
    لا لا ليدوا دة راجل طيب هوا بس حب يوضحلك الصورة كويس وبصراحة انا اقتنعت برأية

وان شاء اللة يا جماعة الاناتومى هيعدى زى البائى دحنا امتحنا عضوية وعقاقير وصيدلانيات
    خير ان شاء اللة وانا بردوا هزاكر من ورق المراجعة والعشر اسئلة الى دكتور عونى قال عليهم

Pharma Student

Thumbs up

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr queen مشاهدة المشاركة
    ما هو ده اللى انا خايفه منه .

ااااااااامين يارب العالمين ، جزاكم الله خيرا يا دكتور ...

هعمل موضوع إن شاء الله عن الدروس و اللى بيدوها و هعمل استفتاء و هنشوف مين صح و مين غلط ..... إن شاء الله

Pharma Student

ااااااااامين يارب العالمين ، جزاكم الله خيرا يا دكتور ...[/QUOTE]

[QUOTE=Dr.Lido;44927]
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser_glh مشاهدة المشاركة
    ليه كدة بس انا و الله ما قصدي حاجة ... يا سيدي انت ترد في اي مكان وقت ما انت عايز و تقول رأيك .. و اي حد ممكن يعقب على كلامك لو اختلف معااك ... و بعدين انا حبيت بس اوضحلك رأيي مش قصدي اضايقك خااالص ..

طب ما هياها يا دكتور .. ال Moderators بيكونوا اكتر من واحد .. كل واحد ماسك قسم ... و كل واحد شغال بوجهة نظره الخاصه .. يعني ممكن مشوف يوافقك و يقول الموضوع ده غلط و ميصحش ... على حين واحد تاني ممكن لو مشرف يقول ده موضوع عادي

اوك و الله انا عارف كل اللي بتقوله ده .. بسمفيش حاجة اسمها تقول انا مش رادد هنا تاني .. لأ المنتدى كله بتاع الناس كلها .. انت حقك ترد في اي مكان .. و اي حد يدخل يوافقك ف الراي او يعارضك .. و ارجو انك متسيئش الظن بكلامي ... لأني مقصدش ابدا اقلل من رايك او اطلعك غلطان ... و شكراااا

إنت شايف إن ال moderator هو المشرف ....... طب عد عندك فى كام moderator فى المنتدى و شوف هم مين هتعرف إنهم مش بيشرفوا على حاجة أصلا و ده اللى أنا لاحظته

و على فكرة من أكتر العيوب اللى فى المنتدى هى ذكر أسامى الدكاترة

Pharma Student

[quote=dr queen;44926]ما هو ده اللى انا خايفه منه .

والله يادكتوره لازم تصدقى انا كنت زيك كده السنه اللى فاتت وندمت لانى ذاكرت حاجات كتير جدا وماكنتش مهمه واللى الدكتور حدده هو اللى جه وبعدين دكتور عونى محترم جدا وكمان دكتور عمر وامتحاناتهم سهله وكله بيعدى حتى اللى كان متظبط فى الفسيولوجى ان شاء الله برضه هيعدى

Pharma Student

هعمل موضوع إن شاء الله عن الدروس و اللى بيدوها و هعمل استفتاء و هنشوف مين صح و مين غلط ..... إن شاء الله
    الموضوع شكله قلب قضية رأى عام ،
    يا دكتور احنا مش بنشجع الدروس ولا حاجة ،
    حضرتك اللى مش فاهم وجهة نظرنا بس ....
    يعنى كل ده عشان واحدة زميلتنا قالت اسم دكتور من بتوع الورق والدروس ؟؟؟!!!؟؟؟

عادى يعنى يا دكتور ... الكلية كلها ماشية بورق الدروس ،
    واحنا ياما زكرنا اسماء دكاتررة من دول ... عادى يعنى ،
    يارب تكون فهمت وجهة نظرنا .

Pharma Student

والله يادكتوره لازم تصدقى انا كنت زيك كده السنه اللى فاتت وندمت لانى ذاكرت حاجات كتير جدا وماكنتش مهمه واللى الدكتور حدده هو اللى جه وبعدين دكتور عونى محترم جدا وكمان دكتور عمر وامتحاناتهم سهله وكله بيعدى حتى اللى كان متظبط فى الفسيولوجى ان شاء الله برضه هيعدى
    شكرا جزيلا يا دكتور ...
    ربنا يطمنك.

Pharma Student

خلاص يا دكاترة خلونا والنبى فالاناتومى والهستولوجى وحضرتك يا دكتور احنا فعلا مئولناش ان حد بياخد درس احنا مجرد قولنا اسم الورق عادى يعنى
    الا سؤااال هوا انت بتزاكر منيين؟؟؟؟
    اكيد الناس كلها بتزاكر من الورق ومش معنى كدة انهم كلهم بياخدوا دروس

صفحة 2 من 7 الأولىالأولى 1234 ... الأخيرةالأخيرة